25 mars

Publicerad 2011-03-25 11:17:28 i Allmänt,

Jag älskar denna tiden på året då man inser att det är för varmt med dunjackan, solen värmer, man ser människor utomhus som bara strålar.
Det är glädje i luften. jag älskar det.
Vaknar varje morgon med ett leende på läpparna, varför? Jo, jag är inne i en skönt-flow-period.

Flow nummer 1: Som sagt, de är vår.
Flow nummer 2: Säljning utav huset pågår.
Flow nummer 3: Jag ska till London i maj.
Flow nummer 4: JAG TAR STUDENTEN OM 3 MÅNADER!!!!!!!!!!!
Flow nummer 5: Jag har en bil, en alldeles egen röd bil.
Flow nummer 6: JAG ÄLSKAR LIVET.


Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-03-25 12:10:30

ska du va kvar i skolan en månad efter vi slutat du eller? ;) för vi andra tar studenten om två :)

Postat av: maja

Publicerad 2011-03-26 15:09:50

älskar dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela