4 mars

Publicerad 2011-03-04 19:21:25 i Allmänt,

Jag lurades utav termometern imorse när skulle välja mitt klädval till min pw, stod +3 och de var molningt. Tänkte att de var sådära gött varmt ute så jag klädde mig med underställ tröja, en lite tjockare tröja & träningsbyxor och drog mig ut på en timmes pw framför mig.
När jag hade gått en bit insåg jag hur kallt det var och jag orkade inte vända för att sätta på mig mera kläder så jag öka på tempot för att hålla värmen uppe, kan säga att den varma duschen efteråt var efterlängtad.

Varm och go i kroppen drog jag vidare mot sats för ett benpass tillsammans med Sofie. Mina ben är så gott som döda nu, viker sig bara jag tar ett steg.
Känns därför jävligt peppande att dra på natt jobb nu... längtar redan tills jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela