6 mars

Publicerad 2011-03-06 10:56:53 i Allmänt,

Fys-passet på lördagsmorgonen var pricken över i:et för min träningsvärk, jag ser ut som en pensionär när jag går.
Har till och med smörjt in värken med linement.

Ett efterlängtat skumbadande hos pappa vart de efteråt innan vi tog en vända på stan.
Inskaffade en termosmugg så nu kan jag ta med mig kaffet, hur bra?
Även 4 snygga tskirts med usa:s delstater, siit snygga rå.
Mot kvällningen hämtade jag upp Lisa och åkte till maxi för att inhandla kvällens tacos & godis, chips och dricka.
Myste framför kalle blomqvist & lyssnade på gamla godingar samtidigt som vi tog vändan till edsviken där vi har spenderat många sommar med att bada i höga vågor.
Kort och gott, myskväll delux med min underbara vän.
Lisa, jag älskar dig!


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-03-06 15:15:18

Och jag älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela