13 mars

Publicerad 2011-03-13 23:56:51 i Allmänt,

Veckodagarna är så enformiga då de inte händer speciellt mycket mer än att jag är i skolan på dagarna, tränar in på kvällens timmar, kommer hem, äter & sover, vaknar och sen är samma visa på igen. Men jag giller´t.
Mer liv har jag på helgerna kan man väll säga.



I fredags jobbade jag som vanligt mellan 20.00-01.00 på sixbacken.

Lördags startade jag dagen med kaviar frulle tillsammans med pappa innan vi körde gluffen till garaget i vålberg för att göra den iordning innan jag kan glänsa i min röda vackra golf.
Lördagskvällen spenderades hemma hos Robin tillsammans med Lisa & Andreas då vi spela monopol tills klockan 3 då vi la ner.
Ska jag vara ärlig så förstår jag ingenting utav de evighets spelet..

Idag, söndag storstäda jag och Jessica hennes lya. I fint skik lämnade jag dom för att spendera söndagskvällen tillsammans med Maja, vi hade en Anna&Maja-kväll som består utav massa frukt och mörk choklad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela