16 maj

Publicerad 2011-05-16 14:18:51 i Allmänt,

En vällbehövlig helg var precis det jag behövde för att ta igen mitt nattjobbande och brist på sömn.
I lördags fikade jag med papitulo och inhandla det sista inför student/balen & turkiet.
Sjukt att det bara är ynka 10 dagar kvar tills vi ligger vid havet i Side och när jag kommer hem är det pang på bal och student, jag klagar inte!

Mot kvällningen korkades det upp med turkiet brudarna & leksaks geväret åkte fram, galen kväll som jag skratta gott åt dagen efter.
Ungefär såhär såg kvällen ut...:



Under söndagen satt jag tillsammans med Lisa & Susanne på sommaro och kolla fotboll och frös, värmen i bilen kokade på hemvägen.
Myste ner oss i one piece på herrhagen framför biggan, tacos och chips.
Sen var de dax att ladda om för ännu ett nattjobb, jag kommer bli rik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela