17 november

Publicerad 2011-11-17 01:11:01 i Allmänt,

Jag saknar mycket utav det gamla.
när man gick i gymnasiet & hade fritid efter skolan.

Chefen sa idag när jag satt & pratade om hur mycket jag saknar utav att umgås med mina vänner, träna ja allt lixom som man hade så mycket tid till förr men inte på samma sätt som nu.
"välkommen till arbetslivet" sa hon.

Nu lixom känner jag mig som en duracell kanin dagarna i ända.
Önskade att dygnen var längre så man hann med allting man velat och att det fanns kvar energi efter att ha jobbat en hel dag plus skolarbetet vid sidan utav det.

Men de är väll så det är, jag har nog bara inte vant mig vid detta ännu.

Unnar mig en helg utan en tanke på plugg eller jobb i Skövde tillsammans med Louise, ska bli U N D E R B A R T.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-11-17 16:02:15

Det är du värd!! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela