3 november

Publicerad 2011-11-03 17:34:12 i Allmänt,

Min lediga dag. Hur skönt som hellst, faktist.
De tar på krafterna att vara trevlig hela dagarna och springa runt i butiken.
En rolig sak som hände var när jag skulle gå in på obs en dag när jag jobbade och kom på mig själv att gå och le och säga hej till personerna som jag träffade på, redan arbetsskadad..

Vet inte vad det är men jag blir så "gulligullig" när jag ska säga hej. Så är de alltid två hej, alltså hejhej och ett tonläge sådära ljust och tutinuttit.
Ska byta hälsningsfras och köra på "hej och välkommen" nästa vecka, se ifall de hjälper. 
 
Guu va jag tjöter..

Som sagt, min lediga dag. Sov till klockan 1, japp! KLOCKAN ETT.
Hade såndära go morgon med nybryggt kaffe, ägg, gröt och satt och läste tidningen i lugn & ro, vet inte hur länge sen jag hade en sån lugn morgon.
Mina andra mårnar brukar jag få äta frullen i bilen...
änyväj.. gjorde en ansiktsmask också ja, ni ser. wonderfull morgon!
Sen kavla jag upp armarna och satte igång med storstädning av HELA lägenheten till och med under mammas säng och varenda liten millimeter skiner.
Plus att jag lagade köttfärsås och spagetti under tiden, vem tackar nej till mig lixom?! rena rama drömtjejen.

Nu har jag dragit på mig träningsklära också för ska iväg och kötta ett pump pass, var typ sisodär.... 1 år sedan jag körde de. Men tiden räcker inte till att köra mitt egna styrkepogram in tha gym.
Så tur är väll de att body pump finns.
Sen ska jag hem till mitt nystädade fina lägenhet och somna i en ren och fin säng.
ÅH, vad jag kommer somna som en gud inatt, var så säker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela