30 november

Publicerad 2011-11-30 16:38:29 i Allmänt,

Insett att jag blir tröttare när de blir mörkare ute eller så är de min förbannat sköna säng som vägrar släppa mig på morgonen, tror på de sist nämda.
Jag har under 1 veckas tid lyckas stiga upp påtok för sent vilket resulterar till att jag stamplar in i salen med andan i halsen prick klockan 9, ibland någon minut över.
Tänkte att jag skulle vara elak mot mig själv imorse och bytte alarm signal till en som verkligen tjuter och la den på ett ställe så jag måste lixom gå upp ur sängen för att stänga av de.

Tror ni jag lyckades?!
Nej. Jag gick ju upp de gjorde jag, men hämtade mobilen och la den brevid mig och somnade om......
Så samma veva igen, på med smink och varva med några slevar fil & flingor emellan.
Tidsoptimist, javisst.

Mellanlandar ifall hemma då vi har fått ljus utan lyse i granen utanför vårat fönster, ändå ett steg närmare!
Packar väskan för ett hårt träningspass combat med favvo instruktör sen vidare för sleep over hos min älskade bff på norrstrand, sicken myskväll jag har att se fram emot!!

Imorgon kommer jag garanterat gå upp i tid också för då är de dax för work at VILA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela