8 november

Publicerad 2011-11-08 20:23:38 i Allmänt,

Jag trodde aldrig att jag i hela världshistorien skulle säga detta men i lördags kunde jag faktist säga det, eller ah på söndagen då.
Dagen efter.
Att score var jävligt roligt.
Ni hörde mig säga det.. Hela lördagen var rolig.

Spontant vart det. Eftersom vi hade 3 fri biljetter till score så skulle de ändå inte kosta oss någonting för vem fan betalar 80 spänn för att gå in på score?
BLOW IT vare, vad nu de står för?!
Det klunkades x-cider efter x-cider, drink efter drink utan att ens öppna plånboken. HUR JÄVLA NICE?!?!
Sån jävla stört rolig natt så jag skratta gott åt mig & min kompanjon Louise dagen efter då vi vaknade brevid varandra i min dubbel efter att ha ramlat in klockan 5 morgonen därpå.
Ytterkläderna låg fint i en hög inne på mitt rum oxå, jojomensan!
Vi har numera smidigt planer på ännu en galen helg inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela