8 november

Publicerad 2011-11-08 20:15:56 i Allmänt,

Jo men tjenare på er!

Det är såhära va.. som jag nämde förut så körde jag ett body pump pass i torsdags, gör kul verkligen.
Maxade vikterna och grimaserade ikapp med musiken, jävlar så tungt de var. Kände mig alltså göööör nöjd när jag gick därifrån.
MEN. nu kommer det..
Under natten låg jag seriöst och grinade över att jag inte kunde röra min vänstra arm, tänk er kramp blandat med träningsvärk gånger 100000, alltså hur jag än vred o vände på armen så smärta det bara. Gick upp och smörjde med muskelsalva och kunde sova någon timme till.
Vaknade med lite lindrigare smärta men ändå gjorde det förbannat ont men bet ihop och åkte iväg till jobbet ändå.
Så kul att jag kallar det mitt jobb, vila alltså. Det är ju praktik men det känns så naturligt när jag är där. sköter kassan, kunder osv osv. ALLT.

jaja, tricepsen där jag hade ont kändes fortfarande..
Det vart lördag och jag vaknar med smärtan i BÅDA armarna, va i helvete!!!!! tänkte att det kanske är en grov träningsvärk men den känns ju inte såhära.
Lixom nu idag är det tisdag och jag har fortfarande känningar utav de, men inte lika mycket så hoppas till gud att det börjar avta mer o mer.
Frågan är den nu då.. ska man våga köra body pump igen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela