1 oktober

Publicerad 2011-10-01 14:58:41 i Allmänt,

BRUKAR DU KOMMA I TID:
jag är utav en tidsoptimist, tiden är något jag måste jobba med..

HAR DU BRA KONDITION:
ja, den är ju inte usel ifall.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
förra lördagen
HUR KÄNNER DU DIG NU:
trött i kroppen men ändå väldigt glad o pigg.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
svart, grå och beige

KAN DU LAGA MAT:
absolut, jag är riktigt duktig faktist!

VAD PLUGGAR DU:
chef/ledare inom handel, superduper kul.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
ohja, skönheten klär ju bra på kort också.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
en kväll när jag kände paniken över alla uppgifter i skolan, men de vart bara en skvätt.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nejnej, de var mest bara skönt o jag klarar allt!

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
riktigt bra, träffade på underbara människor under min nyktra krogvistelse, mera sånt!!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
kaffe o vatten

ÄR DU NYTTIG:
ja de är jag men syndar på helgerna!

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
har ett jobb för tillfället faktist

ÄR DU BLYG:
ja ibland med vissa människor kan jag bli lite osäker o blyg.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
gick upp halv 12 tror jag.
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
måste vara något myskospel hemma hos jenny

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
super mario till playstation

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
det beror helt på de, ibland väldigt lite, ibland väldigt mycket.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
ja, de har jag gjort.

JAG SOVER:
på högersida på min favvokudde

VAD SA DU SENAST?
"ja absolut, de är ju inga fel med den" till mamma

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
nej, men nästa år hoppas jag på!!

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
mamma

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
en dusch, känner mig inte alls fräsh.

HAR DU SNYGGA SKOR:
ohja, köpt 2 nya den senaste veckan och de är så snygga så.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"öppna balkondörren själv, jag är inte din bitch" till A.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
ja de har jag

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
ja, riktigt mysigt med sällis.

HAR DU KÖRKORT:
ja och de är en befrielse!

ÄR DU ENSAM NU:
ja, fast inte så länge till.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
sthlm på torsdag, maggio på lördag

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2011-10-01 22:27:27

tarzan spelade vi;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela