19 oktober

Publicerad 2011-10-19 12:56:56 i Allmänt,

insåg när jag fick ett samtal imorse att de var knäpptyst i andra luren.
ropade lite hallå som man gör när man inte får svar o tänkte inte mer på de.
kommer till skolan och petra som var personen som ringde frågade mig varför jag ropade hallå.

amen ni skojar med mig......
min kära iphone vill alltså inte höra vad personen som ringer säger men den vill att jag ska prata och gissa på vad personen säger.
med head set funkar de galant.
så om ni ringer mig, ha tålamod.. jag håller bara på att trasslar upp head setet för att kunna höra.
svarar jag inte, ring igen för då har jag nog fått upp de.

avskyr att gå in på telia butiken och discutera med dom, vissa säljare där inne tänker mera på sitt utseende än på min iphone. bitch please, help me!!!!

tar en pw istället, ring mig inte.

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2011-10-19 14:11:28

Min iphone har varit sådär tre gånger!! Så irriterande, men den har varje gång lagat sig själv efter några dagar och jag vet andra som haft samma problem. Det är något glapp i hörselgrejen... Men jag förstår din frustration...:-)

Postat av: Anna svarar

Publicerad 2011-10-19 18:25:01

ja, jätteirriterande! Jaså, jag kanske kan vänta med att lämna in den då för att se om de blir något bättre med den annars vet jag inte vad jag gör :)

Postat av: jessica

Publicerad 2011-10-20 20:46:55

hahahaha, asså jag ser mig dig framför mig stå och svära och ha dig över det trasslande headsetet1

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela