27 oktober

Publicerad 2011-10-27 23:46:46 i Allmänt,

Idag var en sån dag då ingenting stod rätt till.
Började med att brandlarmet utlöstes mitt under min försäljning på jobbet så vi fick stå ute och frysa.
Sen rasade hela bas-hänget rakt ner i golvet, svetsningen och allt gick lixom av.
Påväg hem ifrån jobbet sätter jag mig i gluffen och den låter högre än högaste lätet, tänk er raggarbil gånger 10000.
Ringde Daniel och frågade vad felet var, skulle åka till helmia så han kunde kolla upp det.
Svalde en stor klump och drog på mig luvan ihop om att ingen skulle se att jag körde bilen som lät så förjävligt.
Sen pratade jag i min iphone och skulle byta öra när jag var såhär [  ] nära på att tappa den i asfalten.

Som tur är väntas en efterlängtad helg. Den kan bara bli bra, det känner jag på mig.
tvådagars fylla och underbara människor inblandade, jag har längtat så efter att få vara social igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela