6 oktober

Publicerad 2011-10-06 16:49:48 i Allmänt,

Har ni någon gång känt känt att livet är så jävla underbart o energin bara bubblar.
Precis den känslan fick jag igår på en föreläsning på sthlm mässan.
Jag rös, log för mig själv och tänkte på alla mina närmaste vilka fantastiska människor jag har runt omkring mig.
Han bad oss tänka på 5 saker vi är tacksama över.

1. Jag är tacksam över att jag har mina vänner som aldrig vänder mig ryggen, som finns där oavsett.

2. Jag är tacksam över min familj. Dom som alltid tror på mig, stöttar mig och får mig orka hela vägen fram.

3. Jag är tacksam över min linje. Yvonne ska ha ett stort tack till att jag är antagen där. Otroligt tacksam över att jag växer så otroligt som person genom min linje.

4. Jag är tacksam över att fått energin till att prestera till max när jag tränar på sats.

5. Jag är tacksam över att jag är jag, att jag är den jag är.


Studenten var lyckan total, åh vad jag saknar den dagen!!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-10-06 17:31:59

Åhhhhh..-Vad UNDERBART!!!! O Jag kan bara hålla med dej...Vännerna o nära o kära!! Man är o ska vara tacksam över LIVET!!! Yeah!!!...Puss o kram..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela