26 april

Publicerad 2012-04-26 18:00:26 i Allmänt,

Nu ni. Kan jag bli lite mera "jag" i blögga eftersom jag vet vilka som read it lixoooom.
Förut var jag så jävla officiell att nån shomme i happaranda kunde läsa att jag har träningsvärk så jag inte kunde gå lixom.

Nu kan ni, mina vänner. NU kan jag rikta mig mot mina älskade läsare. CHA CHA!
Read some news about me lixom.

Lixom is the new black. Det är VILA ordet. ALLA tjejer, då menar jag ALLA inom vila använder ordet lixom i varje mening, då skojjar jag inte.

Jag har varit och fyndat på nya stadium outlet idag. 2 färgglada sportbh:ar ska skydda mina boobies, träningströja som kommer bli min favvo och 2 par rågoa pants. Nöjd.
Nu håller jag på med kvällsmaten. Fått någon återfall på pannerad torsk, potatis och spenat. Åt det mycket när jag var mindre så nu är jag ett barn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela