16 februari

Publicerad 2012-02-16 19:57:58 i Allmänt,

Jo men visst vet ni, arbetet vart gjort och guu vilken befrielse de känns. Långa vägar ifrån klart men på god väg.
*klapp på axeln*.

Jag har insett hur möe musik gör för mig, jag har med mig musik vart jag än går nuförtia. (tacka gudarnas gud för spotify i mobilen)
Därför tänkte jag tipsa om lite låtar såhär till mina bloggläsare :)))) tips från coachen lixom.

Först ut har vi en låt som är väldigt harmonisk. Tjejen som sjunger har kommit tillbaka och tagit oss med storm.
Laleh – Some Die Young

Andra ut är en riktig "vila-city" låt och får mig att stå i taket, partysuget är lixom brutalt.
Sean Paul – She Doesn't Mind

Behöver jag ens säga något? Dreck bare!!
Dada Life – Happy Violence (Vocal Mix)

skämta ju bara... åh!
Hanna Grundström – Lilla Snigel

Älskling ville att jag skulle sponsra hans låt så självklart darling, ps. ja, vi gillar din stil.
Andreas Wijk – Like My Style

Annars är min dator i brist på bilder, zero pictures. Men litte text funker ogg.
Nu ska jag ut och dricke rövin och äte en bit mat, bara för jag behöver vara social och få kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela