5 januari

Publicerad 2012-01-05 13:24:45 i Allmänt,

Redan fått ångest över att de REDAN är 5 januari. Borde ha en stopp-knapp så man kan stanna tiden för en stund.
De där med nyårslöften hörrni är jag väldigt dålig på men, detta MEN.
Men jag har några som jag ska hålla iår tänkte jag dom lyder:

1. Motionera
2. bli sund, sluta äta skräpmat.

HEHEH eller inte, dom är redan uppfyllda för länge sen.

Dom riktiga lyder:

1. Bli ekonomisk = sluta köra onödiga bilturer och BARA använda bilen i krislägen, alltså sluta köra på folk utan betalning också. Använda busstrafiken allt mera.
SPARA mina löner.

2. Resa mera, därmed spara lönerna så jag kan resa.

3. Ta vara på de som tar vara på mig. Alltså inte lägga energi på omgivningen som bara tro sig få ut massor utav mig bara för att.

4. Lägga in racerknappen sista året i plugget, gå ut med toppen betyget och vara mentorernas ängel.

5. LEVA I NUET

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela