9 maj

Publicerad 2012-05-09 21:43:53 i Allmänt,

Nu känns det att jag lever och vad jag vill arbeta med.
Det är i butik jag ska vara, där jag hör hemma. Bemöta kunder varje dag. Ska sommarjobba både på dressman och vila i sommar och har för tillfället praktik på jack and jones. Jag lägger spår just nu och det är så kul att höra all positivt om en, jag har vuxit och växer otroligt mycket som människa i denna branch.
Jag bara älskar det.
Det är service jag ska ha, en butik med fokus på service.
Måste kolla upp med csn med studiebidrag osv plus prata med mentorn hur det blir med sommarjobben eftersom vi bara har 1 månads ledigt ifrån skolan och jag ska sommarjobba i 3 månader.
Antingen blir det hemma skola om de nu går eller så får jag helt enkelt hoppa av, för det är detta jag vill arbeta med och jag är på god väg mot toppen, allting känns så rätt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela